1 Kasım 2014 Cumartesi

Maya Maskesi/Kozmik Bakım

"Maya ve saç mı*" dediğinizi duyar gibiyim:) İlk okuduğumda ben de öyle düşündüm ama.... Ne dedim, ben bu saç dökülmesi sorunundan kurtulmaya and içtim. :)

Maya maskesini çok severek takip ettiğim Kozmik Bakım'dan öğrendim. Güzellik ve bakıma astrolojik bakış açısıyla yaklaşımı çok ilgimi çekti. Her ay belirttiği tarihlerde, önerdiği bakımları yapmaya gayret ediyorum.

Aynen Kozmik Bakım'ın sitesinden alıntı yapıyorum:

Maya Maskesini saçlarınıza uygulayacaksanız:

1 ölçü kuru maya

3 ölçü ılık süt/su ile hazırlayabilirsiniz.

Saç diplerinize  bu karışımı uyguladıktan sonra çabuk kurumasını önlemek açısından streç film ile saçlarınızı sarmanız gerekmekte. İstediğiniz kadar bekletebilirsiniz. Daha sonra bol su ile mayayı saçtan iyice arındırmanız gerekiyor.

Yine sevgili Kozmik'in önerdiği bir tarihte denedim bu maskeyi. Ben çok memnun kaldım. Emeğine sağlık. Ben süt/su yerine karanfil ve ısırgan çayı kattım. Her bakım kürüme onları ekliyorum. Üç saat bekledim ve oğlumun "Anne poğça gibi kokuyorsun" cümlesi üzerine doğru banyoya koştum: )

Ama iyi geldi mi? Geldi elbet.

Size de iyi gelmesi dileğiyle...
SSE :)


1 yorum:

  1. Blogunuza kozmikbakım vesilesiyle tesadüf ettim ve yaptığınız bakımlar sonrasında saçlarınızda herhangi bir gelişme var mı, gerçekten merak ediyorum. Beni bilgilendirirseniz gerçekten çok sevinirim! :)

    YanıtlaSil